Nieuwe fotoosss! Eigenlijk verdienen ze ook wel namen.

Alles over veeltepelmuizen
Plaats reactie
Morningstar
Fuzz
Fuzz

Nieuwe fotoosss! Eigenlijk verdienen ze ook wel namen.

Bericht door Morningstar » di feb 26, 2019 6:01 pm

Duss, mijn mooie veeltepels!
Maar aangezien alle fokmannetjes en vrouwtjes hier ook namen hebben vind ik dat de maatjes van mijn mannen ook wel namen verdienen. Breek los!

Veeltepeldame 1
Afbeelding

Veeltepeldame 2
Afbeelding

Veeltepeldame 3
Afbeelding

Veeltepelman
Afbeelding
If life gives you lemons, make lemon pie instead of lemonade. tastes much better!

https://facebook.com/mouserymorningstar

Meike
Pinkie
Pinkie

Re: Nieuwe fotoosss! Eigenlijk verdienen ze ook wel namen.

Bericht door Meike » za mar 16, 2019 5:22 pm

Zelf hou ik van de aparte naampjes. Latijnse en Griekse goden, Latijnse woorden. Dat soort dingen. Ik weet niet of dat ook jouw smaak is.
Mijn mannetjes heten Cito (betekent snel), Twister (geen betekenis eigenlijk) en Vulcan (god van het vuur). Natuurlijk speelt het karakter ook een grote rol bij de naam, tenminste dat is mijn mening.
Zelf zat ik voor mijn muisjes ook te twijfelen uit de namen Ross, Ted of Teddy, Dionysus, Valentino, Aurum, Pearl, Hades en Hermes. Misschien dat je hier inspiratie in kan vinden. Heb alleen niet aan meisjesnamen gedacht, omdat ik al wist dat ik mannetjes kreeg. Nog wat suggesties voor meisjes: Hazel, Summer, Layla. Wat een leuke kleurtjes hebben ze trouwens!

Morningstar
Fuzz
Fuzz

Re: Nieuwe fotoosss! Eigenlijk verdienen ze ook wel namen.

Bericht door Morningstar » zo mar 17, 2019 1:19 pm

ze zijn uteindelijk vernoemd naar de oorsprong van mijn mousery.
het mannetje heeft de naam Lucifer gekregen. de dames Chloe, Mazikeen & Trixie.
maar ik ga dit lijstje zoiezo in de toekomst nog wel doorspitten want met alle nieuwe aankomende fokmuisjes heb ik ook namen nodig!! <3
If life gives you lemons, make lemon pie instead of lemonade. tastes much better!

https://facebook.com/mouserymorningstar

Plaats reactie