Moed verliezen...

Voor al je vragen over fokken, zwangerschap, de ukjes, etc.
Plaats reactie
Sas
Oppermuis
Oppermuis
Contacteer:

Moed verliezen...

Bericht door Sas » zo apr 07, 2019 8:19 pm

Heb je dat wel eens? Dat je gewoon de moed verliest?
Ik heb nu 3 pogingen gedaan op nestjes;
De eerste poging mislukte, omdat de man te ruw is geweest. Dame is nu beschadigd (bekken of ruggenwervel), lijkt geen pijn te hebben, is alleen iets verzakt. Niet meer in te zetten. Het ventje vond ik toevallig vandaag dood :(
De tweede poging heb ik hier gepost; het nestje is te vroeg geboren, 2 kleintjes overleefde de nacht, maar de dag erop niet.
De derde poging verklaar ik vandaag voor mislukt; een geleende (schitterende!) dame; rood langhaar brindle satijn borstel x agouti borstel man (klein borsteltje). Doel; borstel mooi terugfokken. Dame was duidelijk zwanger. Vorig weekend a la ping pong bal. Ze is vrij stevig van zichzelf en niet tam, dus moeilijk te zien steeds. De bolling in de buik is weg, waarschijnlijk afgebroken in de baarmoeder want ik kan niets vinden...

Ik word er zo moedeloos en verdrietig van. Ik zorg erg goed voor mijn dieren, ze zitten er altijd schoon en goed afwisselend gevoed bij. Waarom mag het nou niet? :cry:

Sorry, moest even spuien....
Life is more beautiful with animals in it

Afbeelding

☁ ▅▒░☼‿☼░▒▅ ☁

Hesci
Springer
Springer
Contacteer:

Re: Moed verliezen...

Bericht door Hesci » zo apr 07, 2019 9:37 pm

Dat kan ik me heel goed voorstellen
Tot nu toe heb ik geluk gehad (gauw afkloppen!!!)
Heb nog maar 1 dame gehad ie bij 3 verschillende mannen gezeten en het maar niet wilde lukken
Hou vol. Op een gegeven moment kan je toch weer genieten van tjilpende garnaaltjes

Saskia
Moddermuis
Moddermuis
Contacteer:

Re: Moed verliezen...

Bericht door Saskia » ma apr 08, 2019 6:12 pm

Hier idd ook zo nu en dan pech bij de muizen, ik heb het inmiddels ook gewoon geaccepteerd dat je af en toe met teleurstellingen te maken krijgt..

Plaats reactie